0

€ 0,00

U heeft geen items in uw winkelwagen.

Meer afbeeldingen

4 AAA Energizer Ultimate Lithium L92 - 1.5V

Extra informatie

EAN / GTIN  7638900273267
Gewicht - g  40.0000
Merk  Energizer
Model  L92
Chemie  Lithium
Typ. capaciteit - mAh  1.250,00
Spanning  1.5V
Formaat  AAA

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 9,45 (Incl. BTW)
  • Koop 12 maal voor € 8,95.   

Beschrijving

Details

Formaat batterij: AAA
Aantal stuks: 4 stuks
Chemie batterij: Lithium
Capaciteit in mah: 1250 mah
Spanning: 1,5V
Model: ultimate lithium
Diameter: 10,5 mm
Hoogte: 44,5 mm

Extra informatie

Details

4 AAA Energizer Lithium batterijen, 1.5 Volt. L92. Deze batterijen gaan tot 8 keer langer mee in apparaten die veel stroom gebruiken dan alkaline batterijen. Deze batterijen zijn niet oplaadbaar! - Energizer innovatieve verbeteringen hebben voor de duurzaamste AAA batterijen ter wereld gezorgd voor high-tech apparaten - Gewicht lichter dan standaard alkalinebatterijen (1/3) - Werkt bij extreme temperaturen, van -40°à +60 °C - energie opgeslagen gedurende 20 jaar (wanneer ze zijn opgeslaan) - bewaring zonder lekken.

Review

Klantenreviews

Beste keus Review by Hendrik
Waardering
Kent u dat, weer een apparaat defect vanwege lekkende batterijen? Wanneer ik aan de buitenkant kan zien dat iets heeft gelekt, dan is in 99 van de 100 keer duracell de oorzaak.

Ja ik hoor het u zeggen, moet ik de batterijen uit het apparaat halen als ik het langere tijd niet gebruik. Ja klopt in geval duracell ZEKER.

Deze batterijen van Energizer verdienen een veel betere naam dan ze hebben. Ten onrechte minder bekent. maar door mij al jaren goed bekent en bemind ;-) (Geplaatst op 05-02-22)
DE standaard Review by Henk4U2
Waardering
Mijn ogen zijn niet meer zo best en daarom zijn de meeste AAA-lampjes die ik heb meer gekocht om hun leuke uiterlijk of om het materiaal van de behuizing (brons, koper en RVS) dan op basis van prestaties. Daarom zijn het vooral WOW-dingetjes. Omdat ik van mening ben dat ze het altijd moeten doen, en ik slechte ervaring heb met alkaleaks, voorzie ik ze standaard van een Energizer Ultimate Lithium batterij. (Geplaatst op 16-10-19)

Schrijf uw eigen review

U werkt aan een review over: 4 AAA Energizer Ultimate Lithium L92 - 1.5V

Hoe waardeert u dit product? *

  1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Waardering
Dit is geen oplaadbare batterij. Probeer ze niet op te laden ze exploderen en kunnnen je huis afbranden